توسط دیپاک چوپرا & رودلف E Tanzi

یک راه برای پاسخ به یک بحران است و برای کاهش آن تهدید. راه دیگر این است که برای اضافه کردن به تهدید. مهم نیست که چگونه Covid-19 همه گیر حل خود – چیزی است که هیچ کس نمی تواند پیش بینی – شما شخصا می توانید انتخاب کنید در حال حاضر برای کاهش تهدید. اگر شما آگاهانه را که انتخاب سه چیز مثبت اتفاق خواهد افتاد. شما احساس می کنید بیشتر در کنترل شما خواهد بود در کنار شفا; و شما را از اضافه کردن به معنای زندگی خود را.

مسئولانه عمل پس چه بیماری کنترل کارشناسان توصیه می کنند. در حال حاضر هر کس آگاه است نیاز به ماندن در خانه خود-قرنطینه نشان می دهد اگر شما هر گونه علائم نگه داشتن 6-10 ft دور از مردم دیگر در نمی کشد طولانی پرواز هواپیما و شستن دست های خود را اغلب.

این همه توصیه های مفید, اما آن را نشانی که در آن تحت کنترل در می آید که روان. مثبت فکر کردن کافی نیست. احساس امن و مطمئن است و دولت از آگاهی است. آن وجود دارد در ما هنگامی که ما رسیدن به عمیق تر از زندگی روزمره خود. روزمره خود احساس نمی کند و برای همیشه امن است. نیروهای خارجی برچسبها بیش از حد بزرگ و تهدید. این زمان را به مدیتیشن و یا بازگشت به آن را اگر شما منقضی. هدف شما این است برای اتصال خود را با آگاهی عمیق تر در جایی که خود کنترل و امنیت می آید.

شفا یک ذهن-بدن روند. اگر شما غمگین, تاکید, افسردگی و اضطراب درمانده ناامید کننده دست پاچگی و یا احساس خارج از کنترل هر سلول در بدن شما می شود که پیام. آیا همه چیز شما می توانید برای قرار دادن در مقابل پیام. مدیتیشن می تواند به بازگرداندن ذهن-بدن و تعادل است. اما شما همچنین باید مراقب باشند در دو جبهه های دیگر: خواب و استرس است. خوب خواب صدا حفظ هموستاز و مانع از یک آبشار از تعادل که می تواند رخ دهد در هورمون ها ، استرس قدرتمند باعث عدم تعادل هورمونی در میان چیزهای دیگر. از آن شده است مربوط به التهاب مزمن به عنوان مثال به نظر میرسد که در حال حاضر در حاد و مزمن بیماری است.

واگ تنفس محور تحریک عصب واگ اجرا می شود که از مغز به قلب و ریه ها و روده و جاهای دیگر. توسط تنفس به تعداد چهار نگه داشتن نفس خود را برای یک مکث کوتاه و تنفس به تعداد چهار شما بگویید عصب واگ است که شما آرام و متعادل با دولت است. در پاسخ آن کمک می کند تا حفظ ذهن-بدن و تعادل است.

پیروی از یک رژیم غذایی سالم و جلوگیری از /به حداقل رساندن الکل و مواد مخدر.

زندگی معنی دار تر می شود زمانی که شما احساس می کنید شما باید هدف هنگامی که شما را از خودتان در سرویس هنگامی که شما در پیدا کردن منابع قدرت و انعطاف پذیری در درون خود و هنگامی که شما کشف که شما واقعا هستند.

ویروس ها هیچ انگیزه ای به جز خود حفظ و تکرار. همه ما باید همان غرایز; آنها در حال ساخته شده را به ما تکاملی گذشته است. اما که در آن تکامل انسان برتری است که در این سطح از آگاهی است که می رود فراتر از غریزه به عرصه همدلی و خود آگاهی است.

در طول زمان بحران ما به طور طبیعی زمان را به درک آنچه ما داریم و جای بیشتری اولویت در آنچه مهم است برای ما. سوال این است که چگونه به انجام این کار در پس از بحران Covid-19 عبور می کند. زندگی خود را معنی دار تر اگر شما به کمک راه حل های معنی دار است که رسیدن به مراتب فراتر از داد و بیداد از این ویروس است. همه چیز از جمله در کنترل و شفا دهنده است که پیچیده است.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de