مزاحم که عادت خوردن unmindfully

توسط [email protected]

خوردن چیزی است که ما هنگامی که ما گرسنه و یا زمانی که آن را تعیین صرف غذا از روز است. اما برای بسیاری از غذا خوردن بسیار بیشتر از فعالیت های که satiates گرسنگی است; مبنی بر لذات جسمانی سعادتمند تجربه خستگی مسکن استرس منفجر یاخوردکننده.

ترین آوازی معاصر شاگرد از فکر خوردن ویتنامی ذن بودایی راهب Thich Nhat Hanh, برای آنها فکر غذا خوردن است که در تمامی مراحل خرید و تهیه غذا خوردن و relishing مواد غذایی خود را. و آنچه شما در فروشگاه برای منعکس کننده باید عاقلانه انتخاب شما را.

هرگز نشستن به یک وعده غذایی زمانی که شما در حال ravenously گرسنه او توصیه می کند به عنوان شما ممکن است گرگ پایین هر چه در دسترس است. انتخاب کردن برای بخش کوچک و نیش و جویدن به آرامی تا شما طعم و مزه و لذت بردن از آنچه شما به غذا خوردن. احساس سپاسگزار شما کمک می کند تا درک مواد غذایی خود را و شما نمی خواهد مسائل شکم خود را بدون فکر.

در حالی که پخت و پز بود از حالت شاد و خدمت به مواد غذایی زیبایی پس از تمام وعده های غذایی می شود یک اثر هنری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. نگاهی کوتاه مکث بین mouthfuls به عنوان که به شما می دهد فضا به طور کامل درک تجربه. به آرامی غذا بخورید. که همه به آن وجود دارد. آن است که گفت: شما چه می خورید; ما می تواند اضافه کردن شما همچنین چگونه شما را خوردن.

ژاپنی ها با استفاده از یک اصطلاح خاص برای توصیف پرخوری – ‘Kuchisabishii” به معنی “تنها دهان’ می نویسد: بریتنی ونگ در نیویورک تایمز. کسانی که مکرر گناه سفر به آشپزخانه چیزی جز مظاهر از ‘تنها دهان’ سندرم است. این اشتیاق برای قرار دادن چیزی به دهان و جویدن آن است که ظاهرا با توجه به خستگی و غم و اندوه و اضطراب و استرس و نگرانی و احساس ناامنی و در برخی موارد حتی خشم و سرخوردگی.

دیگر عادات نامطلوب آمده است که نزدیک به پرخوری هستند برای رسیدن به یک سیگار در حسرت آدامس جویدن یکی از ناخن و یا در کودکان برای رسیدن به پستانک. دیدن ؟ همه اینها بسیار عادات فقط به عنوان یکی نیست تحسین برای پارو غذا به دهان. یکی از دوستان پدر من را توصیف اعتیاد آور snackers به عنوان آن “که با استفاده از دهان خود به عنوان یک چرخ”! که خنده دار بود چشم انداز اما بهترین او می تواند توصیف آنچه او فکر یک عادت نفرت انگیز.

مشاهده شده است در طول این ماه از اجرا مستند برای دفع گسترش Covid-19 ویروس که بسیاری بسیاری از مردم محدود به خانه های خود را حتی اگر آنها همچنان به کار از خانه تمایل به رنج می برند از تنها دهان’ سندرم بسیار بیشتر از حد معمول است. خوب ژاپنی ها ظاهرا باید یک عبارت برای که بیش از حد: ‘تاج butori’ است که ‘گرفتن چله به دلیل قرنطینه’!

علاوه بر این, ژاپنی ترویج آنچه به آنها تماس بگیرید ‘shinrinyoku’, ‘جنگل حمام’ – به به باز و جشن حواس بر روی درختان و دیگر جنبه های طبیعت به جای chomp دور در مواد غذایی اضافی. این ممکن است تنها جایی که مستند به قوانین اجازه می دهد برای یک پیاده روی روزانه در پارک (یا جنگل اگر شما یک دستی نزدیک) – اما برای دیگران آن را ترجمه به گرفتن خود را در تراس یا بالکن و در نظر گرفتن تنفس عمیق و گوش دادن به birdsong و غوطه ور شدن در طلوع و غروب پدیده به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است.

و هنگامی که مستند آسانسور, بهترین راه برای ضرب و شتم Kuchisabishii است به راه رفتن بیشتر در خارج از منزل غذا خوردن کمتر و اجازه می دهد تا حواس خود را به گسترش افق دید خود را فراتر از استفاده از دهان به عنوان یک چرخ.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>