Covid-19 رمان کرونا ویروس گرفته شده بیش از تمام جهان. هندوستان است که تقریبا در مرحله سوم گسترش این ویروس و به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات پیشگیرانه است که مردم را به پرهیز از حرکت از خانه های خود / از خانه کار می کنند. همه اماکن عمومی مانند ورزشگاه و پارک ها و مراکز سینما و غیره. بسته برای مدت نامعلوم. هر کس توصیه به خود قرنطینه و یا خود جدا برای جلوگیری از تحمیل شده توسط ویروس و یا عبور در اضرار به دیگران است. در شرایط کنونی در نتیجه منجر به عدم تعادل در روزمره ما. در آن ممکن است ما را منظم تر در شیوه های مختلف اما از سوی دیگر آن می تواند منجر به یک زندگی بیحرکت ساخت ما غیر فعال مضطرب و بی قرار است. بسیار مهم است برای اطمینان حاصل شود که ما با استفاده از ناسالم مکانیسم های مقابله ای را به اضطراب در خلیج و یا مصالحه بر سلامت, با خوردن بدون فکر. به آرام باقی می ماند افزایش ایمنی و اقامت جسمی مناسب به شما توصیه به:

1. اجتناب از خوردن شراب خواری و بیش وعده:

بیکار نشسته را افزایش می دهد یکی تمایل به مصرف غذاهای ناسالم مثل چیپس و نوشابه/نوشیدنی. نمی دانستند چه مدت این بیماری همه گیر به طول می انجامد سازگار بی فکر غذا خوردن می تواند مضر در دراز مدت است. بنابراین مهم است که به ناظر و آگاه از آنچه می خورید و چه مقدار می خورید. یکی از راه های کنترل کالری است که با جایگزین کردن شکر برای شیرین کننده های کم کالری, کاهش مصرف بسته بندی شده و غذاهای فرآوری شده که در حال بالا در نمک و مواد نگهدارنده هستند و پر از کالری های خالی. این کمک خواهد کرد که شما در حفظ و سلامت و با وزن زیر را بررسی کنید.

2. ورزش و مهارت > Netflix و لرز

تماشای فیلم/ برنامه ها در تلویزیون و یا Netflix و دیگر خدمات جریان ممکن است نگه داشتن شما را مجذوب برای عبور زمان اما ممکن است برای شما مضر است و خانواده است. تلاش و تعامل خود را در چیزی است که شما می خواهید به برای یک مدت طولانی است اما هرگز تا به حال زمان برای انجام این کار. شما ممکن است مانند خواندن به کودکان و نوجوانان احیای یک سرگرمی و یا تکمیل یک مهارت است. برخی از ایده های……نقاشی, پخت و پز بازی یک آلت موسیقی مانند گیتار یک بازی هیئت مدیره و یا فقط صرف وقت با کیفیت با بچه ها.

این نه تنها به شما منحرف کردن اذهان از ادامه بیکار-وعده اما کمک خواهد کرد که برای نگه داشتن کالری خود را در چک.

3. ارتباط مجدد با خانواده

صرف وقت با کیفیت با خانواده خود را. را برای زمان از دست رفته و امکان استفاده از بازگرداندن خاطرات و دلتنگ لحظات. بازی تخته, بازی با هم. تفکر با هم. طبخ با هم. و در حالی که انجام این کار اینه که به جای روغن برای روغن زیتون است. جای این تراشه را برای میوه های خشک. به جای این که نوشابه برای برخی از میوه های تازه. اینه که به جای شکر برای شیرین کننده های مصنوعی. جایگزین ناسالم برای سالم.

4. آیا بیش از حد انبار

ممکن است عاقلانه به خوبی آماده در زمان عدم اطمینان و ترس بیش از حد از مواد غذایی به خصوص آیتم های ناخواسته که منجر به بیش از حد می تواند اجتناب شود به عنوان آنها در حال وسوسه انگیز می تواند منجر به بیش از حد خوردن و قرار دادن بر روی وزن.

علاوه بر زیر چند مورد از این نکات و تغییرات جزئی در رژیم غذایی و شیوه زندگی, بهتر است آن را به راه رفتن به مدت حداقل بیست دقیقه در خانه باقی می ماند سالم و نگه داشتن یک چک در کالری خود را.

در نهایت امن اصول بهداشتی عمل اجتماعی-فاصله تا آنجا که ممکن است!

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آموزش سئو