مراقبت از خود راهنمایی برای قرنطینه

مراقبت از خود خلق و خوی است. ما باید یاد بگیرند که چگونه به مراقبت از نه تنها ما ظاهر بیرونی اما درونی ما به خوبی به عنوان خوبی است که بسیاری از ما غفلت است. مراقبت از خود است همه چیز در مورد مراقبت از خود را حرفه ای شخصی و عاطفی و جسمی و ذهنی نیاز دارد.

و راهنمایی که به من نشان می دهد در حال حاضر نه تنها به دنبال داشته باشد در طول این دوره قرنطینه در طول کرونا ویروس همه گیر است اما می تواند به دنبال در هر زمان. چرا که نتیجه نهایی از این نکات همیشه خوب بودن.

5 نکته برای مراقبت از خود در طول قرنطینه

1. را رضایت بخش حمام– چه من می خواهم برای انتقال از رضایت بخش حمام است که هر زمان که شما بروید برای حمام رفتن خود را با ذهن, بدن و روح خود را. اغلب ما سعی می کنیم به فکر کردن در مورد کار ما و زندگی ما زندگی خانوادگی و مشکلات فعلی ما. اما خود را در زمان حمام باید خود را ‘من’. تنهایی (ذهنی).

ترک مشکلات خود و فقط تمرکز بر روی این حمام به دلیل آن خواهد شد فورا به روشن کردن خلق و خوی خود را. شما می توانید آهنگ های بازی آهنگ و رقص به آنها و یا فقط مسالمت آمیز لذت بردن از حمام خود را.

2. راه رفتن بر روی تراس خود را– پس در حال حاضر ما روی زمین افتاده و نمی توانید بیرون بروید, بنابراین مطمئن شوید که به بیرون رفتن در حالی که در هر نقطه ای از روز خود را.

ما خیلی خوشه با ما کار و زندگی ما زندگی خانوادگی است که ما فراموش می کنیم که ما یک زندگی یک هدف جدای از آن به عنوان به خوبی. فقط بیرون رفتن خود را در بالکن/تراس یا راه رفتن در داخل خانه خود انجام نمی دهد هر چیزی را فقط با راه رفتن.

فقط نگاهی به طبیعت اطراف شما قدر که زیبایی های طبیعی و فقط آن را همه در. این ممکن است مانند آن را یک معامله بزرگ نیست, اما زمانی که شما در واقع آن را امتحان کنید شما می دانید که چقدر این چیز کمی واقع!!

3. سازمان دیده بان/گوش دادن به خود را از سری های مورد علاقه و یا آهنگ– چگونه اغلب ما زمان برای انجام آنچه که ما در واقع می خواهم به انجام? بنابراین استفاده از این زمان به خصوص برای روشن شدن همه را در انتظار فیلم/ سریال, خواندن کتاب های مورد علاقه خود گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود را در تکرار کنید. و اساسا فقط بازگرداندن درونی شما خود واقعی خود را. بدون تظاهر. فقط خام شما.

4. افراط در سرگرمی خود را– زندگی حرفه ای ما خیلی گیج کننده است که ما به سختی هر زمان برای خودمان. بنابراین هر زمان که شما دریافت حتی یک ساعت را برای خودتان استفاده از آن است. که خواهد شما را احساس راضی است. آن را به نوبه خود خلق و خوی خود را از استرس به استرس رایگان در چند دقیقه!

5. صرف برخی از وقت با کیفیت با خانواده/ دوستان خود– بله من می دانم که خود مراقبتی به معنی مراقبت در مورد خود و نیازهای درونی خود, خوشحال, اما شما می توانید احساس می کنید همه کسانی که احساسات در اطراف خانواده و دوستان خود را به عنوان به خوبی.

اما آیا احساس می کنید که شما نیاز به کسی دیگری به شما را خوشحال. هیچ. شما یک انسان کامل است و شما باید قابلیت های خود را خوشحال. اما ما انسان ها نیاز به تعاملات انسانی بیش از حد. بنابراین نشستن خود را با خانواده, بازی تخته, بازی با آنها صحبت کردن با آنها در مورد چگونه آنها احساس صحبت کردن با دوستان خود و این که راه دیگری برای روشن کردن خلق و خوی خود را!!

سعی کنید این خود-مراقبت tips در طول این دوره قرنطینه و آن را به یک عادت و پیگیری آنها پس از این مستند است که به عنوان خوبی. زیرا پس از همه آن به نفع خود شما!

تا آن زمان زنده مثبت و خوشحالی!!

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>