طبیعت یک مومیایی. حتی زمانی که شما نمی توانید خانه را ترک.

به عنوان coronavirus اورژانس را مختل روال معمول و اتصالات طبیعت ممکن است مهم بالم. در ریشه طبیعت یک یادآوری است که جهان بزرگتر از ما و ما به استرس است.

حتی در میان stay-at-home سفارشات کمتر همهجانبه تجربه مانند شنیدن یک پرنده و یا رسیدگی گیاهان دارای ارزش می گوید: پاتریشیا Hasbach که co-هدایت ecopsychology برنامه در Lewis & Clark, کالج در پورتلند اورگان است. تماشای یک ویدیو سوژه متحرک از روبرو و بیش وسیع کوه و یا گوش دادن به صداهای ضبط شده از امواج توفنده در ساحل یافت شده است برای کاهش استرس است.

او و همکارانش آزمایش این ایده با یکی از مهمترین و طبیعت محروم از افراد در گروه: زندانیان زندان در سلول انفرادی. افشای زندانیان به طبیعت ویدئوها در طول یک ساعت تفریح دوره منجر به 26 درصد کاهش خشونت طغیان. بسیاری از زندانیان گفت: یادآوری طبیعت ویدئوها کمک کرد آنها را آرام وقتی آشفته.

“هنگامی که مردم در معرض طبیعت آنها تمایل به نه تنها خلاقانه تر فکر می کنم و احساس بهتری می گوید:” روانشناس لیزا Nisbet در دانشگاه ترنت در انتاریو است. آنها همچنین “تمایل به مهربانتر و سخاوتمندانه تر با افراد دیگر است.”

برخی از مردم دنبال خنده در زمان استرس است. دیگران به دنبال انحراف. اما در این زمان از خود انزوا بسیاری از پیدا کردن استراحت در طبیعت است.

فراتر از وعده از هوای تازه و تغییر از مناظر وقت گذراندن با طبیعت دعوت یک حس آرامش. ریتم طبیعی جهان به عنوان یادآوری است که زندگی می رود و حتی به عنوان ما انسان ها مصرف می شود با قطعیت می گوید: پاتریشیا Hasbach بالینی روان درمانگر. این یک یادآوری است که جهان بزرگتر از ما و ما به استرس است.

“طبیعت است که ما را متحد. ما بخشی از آن می گوید:” دکتر Hasbach که co-هدایت ecopsychology برنامه در Lewis & Clark, کالج در پورتلند اورگان است. “چیزی از ارزش واقعی فقط به کاهش اجازه می دهد خودمان را به عنوان بخشی از طبیعت و تجربه است که شادی جهان بزرگتر.”

یادداشت سردبیر: به عنوان یک سرویس عمومی, همه ما coronavirus پوشش رایگان است. هیچ paywall.

حتی به عنوان مقامات دولتی را تصویب کرده اند stay-at-home سفارشات آنها به سمت چپ تا حد زیادی اتاق برای پیاده روی و ورزش در فضای باز. و مردمی گرفته اند استفاده از این گزینه. اما در برخی از موارد بسیاری از مردم هجوم آوردند به پارک ها و سواحل و پیاده روی مسیرهای پیاده روی است که دولت باید به حال نزدیک به عمومی فضاهای زیرا آنها تاخت و تاز کردن.

خوشبختانه شما لازم نیست که برای بالا رفتن از کوه و یا شنا کردن در اقیانوس به درو آرام مزایای طبیعت, محققان می گویند. امکانات وجود دارد و نزدیک به – و یا حتی در خانه.

ملانی Stetson فریمن/کارکنان/فایل

ایمپالا چراندن در یک گله در دولت بوش در Sabi شن و ماسه ذخیره بازی در آفریقای جنوبی.

فرو بردن خود در یک چشم انداز طبیعی بازده ترین جلوه های ترمیمی دکتر می گوید Hasbach اما راه های مختلفی برای اتصال به طبیعت و همه می تواند مفید باشد.

کمتر تجربه مستقیم بود و از پنجره به بیرون نگاه در یک سنجاب در یک درخت و یا رسیدگی گیاهان ممکن است به عنوان همهجانبه به رفتن برای یک پیاده روی در جنگل اما محققان دریافته اند این فعالیت ها هنوز هم می تواند ارائه مزایای. حتی تجربیات نیابتی مانند تماشای یک ویدیو سوژه متحرک از روبرو و بیش وسیع کوه یا دشت یا گوش دادن به صداهای ضبط شده از امواج توفنده در ساحل یافت شده برای کاهش استرس است.

دکتر Hasbach و همکارانش آزمایش این ایده در یکی از مهمترین طبیعت محروم از افراد در گروه: زندانیان زندان در سلول انفرادی.

در یک yearlong مطالعه محققان دریافتند که در معرض زندانیان به طبیعت ویدئوها در طول یک ساعت تفریح دوره منجر به 26 درصد کاهش خشونت طغیان. هنگامی که بررسی بسیاری از زندانیان گزارش شده است که یادآوری طبیعت ویدئوها به آنها کمک کرد به آرام کردن زمانی که آنها رشد آشفته دکتر Hasbach می گوید. چه چیزی بیشتر زندانیان گزارش شده احساس آرامش برای چند ساعت پس از تماشای ویدئوها و حتی پس از بازگشت به سلول های خود را.

یک زندانی گفت: از فیلم “من آرام تر. من دور از اینجا” دکتر Hasbach می گوید. یکی دیگر از گزارش “این مرا آرام پایین آرام ذهن من است.”

کسانی از ما که در حال حاضر خود محدود به خانه های ما ممکن است قادر به ضربه بزنید به همان کسانی که منافع دکتر Hasbach می گوید. او نشان می دهد به دنبال تصاویر و یا فیلم هایی با فضاهای باز هیچ انسان و یا محیط ساخته شده قابل مشاهده صحنه آهسته تر با حداقل درگیری حیوانات یا درام – تمام ویژگی های از طبیعت ویدئوها اغلب درخواست زندانیان.

ملانی Stetson فریمن/کارکنان

غیر معمول صخره های شناخته شده به عنوان hoodoos دیده می شود در طلوع آفتاب از نوجو حلقه نوین در برایس کنیون پارک ملی ایالت یوتا است. برایس یکی از یوتا “توانا پنج” پنج پارک ملی در جنوب بخشی از دولت است.

اما بسیاری از افراد تمرین های اجتماعی فاصله نیست در واقع در سلول انفرادی و آزادی برای نگاه کردن درب یا پنجره و یا حتی باز کردن آن را به گرفتن برخی از هوای تازه و گوش دادن به birdsong یا باد در درختان در این نزدیکی هست. یا شاید آنها از یک حیاط خلوت و یا حداقل یک خم شدن به نشستن است. محققان معتقدند که وجود دارد هیچ جایگزینی برای تجربه های بیشتر به طور مستقیم.

حتی سریع سفرهای خارج می تواند گسترده مزایای گوید لیزا Nisbet, استادیار روانشناسی در دانشگاه ترنت در انتاریو است. در واقع او می گوید: چند لحظه کوتاه در طبیعت می تواند کمک به بازگرداندن تمرکز و غلظت. بنابراین برای مردمی کار از خانه سریع راه رفتن در اطراف بلوک در موقع ناهار را ممکن است برای پربارتر بعد از ظهر.

“هنگامی که مردم در معرض طبیعت آنها تمایل به نه تنها خلاقانه تر فکر می کنم و احساس بهتری می گوید:” دکتر Nisbet “اما تمایل به مهربانتر و سخاوتمندانه تر با افراد دیگر است.”

در این راستا دکتر Nisbet همچنین نشان می دهد پروژه های علوم شهروندی می تواند یک راه برای هر دو تجربه طبیعت و کمک به خوب بیشتر. وجود دارد بسیاری از پروژه های آنلاین است که شامل تماشای مخلوق دوربین و ثبت آنچه شما می بینید و یا نگه داشتن چوب خط حساب کردن از پرندگان شما ببینید از پنجره خود را.

اثرات مثبت طبیعت نیست فقط محدود به لذت بخش روزهای آفتابی دکتر Nisbet می افزاید. “این آسان برای گفتن من احساس نمی مانند رفتن برای پیاده روی و یا آن را کمی بارانی در خارج وجود دارد و یا آن را سرد” او می گوید. “همیشه بهتر از من انتظار می رود. من هرگز پشیمان گرفتن در خارج از منزل در طبیعت است. و این که هر نوع از طبیعت است.”

یادداشت سردبیر: به عنوان یک سرویس عمومی, همه ما coronavirus پوشش رایگان است. هیچ paywall.

ترجمه مقاله

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de