اسطوره های مربوط به مواد غذایی

افسانه 1: آب میوه کمک به کاهش وزن و کاهش مصرف کالری.

واقعیت: آب میوه را منبع متمرکز از انرژی و قند اضافی محتوا. مصرف میوه این است که بیشتر مفید برای سلامتی.

افسانه 2: روغن های تصفیه شده 99% چربی.

واقعیت: همه تصفیه روغن صرف نظر از ترکیب هستند و 99 درصد چربی است. آن ممکن است متفاوت باشد acrosstrade نام. 1 قاشق چای خوری از روغن تصفیه شده شامل 45 کیلو کالری.

افسانه 3: کم کالری مواد غذایی خورده می شود در مقدار فضای مجاز: نامحدود.

واقعیت: حتی lowcalorie مواد غذایی نیاز به مصرف در مقدار محدود به عنوان آنها می تواند ناسالم و یا می تواند کالری های خالی است که اضافه کردن و باید سوخته صرف نظر از چه نوع غذایی که مصرف می کنیم. خواندن برچسب با دقت قبل از مصرف کمک خواهد کرد که کاهش مصرف آن کالری اضافی است.

افسانه 4: بخار یا سونا کمک می کند تا در از دست دادن وزن.

واقعیت: این تحریک عضلات; افزایش تعریق; منجر خواهد شد تنها در کوتاه termloss از مایع نیست و برای کاهش چربی بدن است. زودتر شما نوشیدن یک لیوان آب اصلی وزن می آید.

تصور غلط 5: مصرف پروتئین بالا/ رژیم غذایی کم کربوهیدرات است که یک راه سالم برای از دست دادن وزن است.

واقعیت: با یک رژیم غذایی پروتئین بالا شما ممکن است خوردن بیش از حد چربی/کلسترول, این ممکن است افزایش خطر بیماری های قلبی. آن نیاز به متعادل کردن با یک varietyof میوه ها و سبزیجات & غلات سبوس دار.

تصور غلط 6: برخی از مواد غذایی مانند گریپ فروت کرفس یا سوپ کلم می تواند به سوزاندن چربی و شما از دست دادن وزن است.

واقعیت: هیچ غذایی می تواند به سوزاندن چربی. کافئین ممکن است سرعت سوخت و ساز خود را برای یک زمان کوتاه اما نمی تواند از دست دادن وزن.

تصور غلط 7: کم چربی یا بدون چربی به معنی بدون کالری است.

واقعیت: بخشی از کم چربی یا بدون چربی مواد غذایی است که اغلب حاوی کالری پایین نسبت به همان بخش از کامل چربی مواد غذایی که ممکن است حاوی شکر اضافه و نمک و مواد نگهدارنده یا مواد نشاسته ای پرپشت کننده. این مواد اضافه کنید و کالری است. بنابراین به عنوان خوانده شده ‘حقایق تغذیه” برچسب با دقت در مواد غذایی بسته.

افسانه 8: آجیل چاق کننده & اجتناب شود به منظور از دست دادن وزن است.

واقعیت: یک تعداد انگشت شماری از آجیل می تواند بخشی از یک برنامه کاهش وزن سالم. آجیل سرشار از کالری و چربی است. با این حال.آنها حاوی چربی های سالم هستند و منبع خوبی از پروتئین و فیبر و مواد معدنی مانند منیزیم و مس است.

تصور غلط 9: رژیم های غذایی مد کار خوبی برای کاهش وزن دائمی.

واقعیت: رژیم های غذایی مد اغلب وعده کاهش وزن سریع با حذف برخی مواد غذایی از رژیم غذایی خود را, اما آنها ممکن است ناسالم اختلال در تعادل مواد مغذی, علت خستگی, تهوع و استرس در کبد & کلیه ها. رژیم غذایی مد زودگذر هستند و نه پایدار.

افسانه 10: شما باید برای تمرین به مدت 45 دقیقه در کشش برای دریافت سود از ورزش است.

واقعیت: بسیاری از مطالعات نشان می دهد که پیاده روی 30 دقیقه سه بار در هفته,هم, مزایای فوق العاده. در حالت ایده آل هدف خود را باید حداقل 30 دقیقه و 5 بار در هفته.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.