Keto مقابل سرخپوشان رژیم غذایی

Keto و سرخپوشان رژیم غذایی در میان محبوب ترین رژیم های غذایی امروز. آنها باید برخی از شباهت ها و تفاوت های آنها چگونه ما را تحت تاثیر قرار بدن و در نتیجه سلامت ما است.

چه keto رژیم غذایی ؟

آن است که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات بالا در چربی و داشتن مقدار متوسط پروتئین است. در یک رژیم غذایی ketogenic, وعده های غذایی ساخته شده تا 5 درصد کربوهیدرات 25 درصد پروتئین و 70% چربی. یک keto رژیم غذایی کمک می کند تا بدن شروع به استفاده از چربی به عنوان منبع انرژی در نتیجه سوزاندن چربی است. به عنوان یک نتیجه بدن ما شروع به تولید کتون و به یک دولت به نام کتوز.

آنچه که مجاز در یک keto رژیم غذایی ؟

شما نیاز به جست و خیز انواع آرد – maida, نان و ماکارونی و برنج millets, دیگر, دانه, ذرت, جو, غلات, کوینولا و همچنین عدس. پاک کردن قند در هر فرم – سفید قهوه ای و عسل و شکر زرد و غیره. جلوگیری از نشاسته و سبزیجات ریشه ای مانند سیب زمینی شیرین و سیب زمینی و شلغم, سیب زمینی و چغندر و هویج و colocasia ، فرآوری شده و تصفیه شده روغن و مارگارین ، میوه ها از جمله asberries مانند توت فرنگی ,زغال اخته یا زغال اخته مجاز در keto رژیم غذایی.

آنچه مجاز است در یک keto رژیم غذایی ؟

هر نوع non – veg مانند گوشت خوک, گوشت گوسفندی و مرغ و ماهی (عمدتا در ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا, اهمیت, ماهی قزل آلا, ماهی نوعی ماهی پهن بزرگ ماهی خال مخالی) کل تخم مرغ و بیکن کبد و غیره. دیوانه مانند کره بادام زمینی یا بادام کرم های سنگین, یونانی, ماست, پنیر, خامه ترش, پنیر موزارلا, پنیر چدار, پنیر پارمسان, پنیر خامه, و غیره. یکی می تواند مصرف روغن نارگیل و روغن زیتون و آووکادو یا روغن آووکادو و کره کاکائو کره و روغن حیوانی. مصرف یک تعداد انگشت شماری از آجیل و دانه ها مثل بادام و گردو و فندق و تخمه آفتابگردان تخمه کدو و غیره. سبزیجات برگ سبز است که رشد بالای سطح زمین مانند اسفناج و کلم و کاهو و bokchoy کلم و گل کلم و فلفل دلمه و قارچ و لوبیا و غیره نیز می تواند مصرف شود.

آیا رژیم غذایی سرخپوشان:

سرخپوشان رژیم غذایی حذف تمام غذاهای فرآوری شده; کاهش و لبنیات و حبوبات و غلات سبوس دار مانند جو, کوینولا, برنج قهوه ای ، این اجازه می دهد تا همه نوع از میوه ها و انواع توت ها اما حذف تمام اشکال از محصولات لبنی مانند شیر و پنیر و خامه و یا کره. آن را نیز از بین می برد شیرین کننده های مصنوعی.

آنچه ممنوع است در یک رژیم غذایی سرخپوشان:

زمانی که در یک رژیم غذایی سرخپوشان علاوه بر موارد فوق نیاز به اجتناب از همه دانه های مبتنی بر محصولات سیب زمینی و ذرت است. یکی هم نیاز به از بین بردن شکر سفید یا قهوه ای و یا شربت ذرت با فروکتوز بالا.

مزایای Keto مقابل سرخپوشان رژیم غذایی:

برخی مطالعات مانند Virta مطالعه برای بیماری های قلبی عروقی در بر داشت که بسیاری از افراد که اتخاذ یک کم کربوهیدرات یا رژیم غذایی ketogenic دیدن یک کاهش سریع فشار خون است. نشانگر دریافتند که فشار خون دياستوليک فقره کاهش یافته است به طور قابل توجهی در شرکت کنندگان و 11.5 درصد از آنها قادر به جلوگیری از فشار خون بالا دارو.کاهش قند و کربوهیدرات در رژیم غذایی یک راه موثر برای کاهش فشار خون است.

Keto رژیم غذایی استفاده شده است به عنوان بخشی از درمان برای شرایط بالینی مانند صرع, تشنج, آلزایمر, پارکینسون و اسکلروز متعدد.
همچنین کمک می کند تا در حفظ سطح قند خون باعث بهبود مقاومت به انسولین و بهبود سطح انرژی است. Keto به دست آورده محبوبیت برای از دست دادن وزن به عنوان یک سیری بالا ارزش و کم ترشح انسولین.

وجود دارد که مطالعات همچنین نشان reduceddiastolic فشار خون زمانی که در یک رژیم غذایی سرخپوشان نسبت به ديابت سنتی درمان یا دیدم هیچ بیشتر و کاهش مصرف نمک. سرخپوشان حذف غذاهای فرآوری شده را کاهش می دهد و مواد غذایی سموم کمک به سندرم متابولیک.

هر دو رژیم غذایی کمک به بهتر انسولین کنترل و کاهش وزن.پتاسیم و منیزیم غنی و کمتر از غذاهای فرآوری شده به کمک در بهبود سلامت کلی.

حرکت نزولی از Keto و سرخپوشان رژیم غذایی:

پیروی از یک رژیم غذایی که حذف گروه های غذایی اصلی و که نمی meetone روزانه مواد مغذی می تواند منجر به کمبود و عوارض پزشکی بیشتر.

هر دو keto و سرخپوشان رژیم غذایی باید دستورالعمل های خاص که شامل یا حذف انواع خاصی از مواد غذایی است. وجود دارد برخی از شباهت ها اما مقدار زیادی از تفاوت بیش از حد بین دو رژیم غذایی. هر دو دارای منافع سلامتی از جمله کسانی است که مرتبط با حذف غذاهای بسیار سفید شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده و ممکن است کمک به کاهش وزن و بهبود پزشکی دیگر پارامترهای.

کم کربوهیدرات و پر محتوای چربی رژیم غذایی می تواند بر مردم ضعیف digestionand در جذب چربی های ناسالم.

چربی بالا مصرف نمی چماقی با مقدار مناسبی از فعالیت فیزیکی می تواند بر پروفایل لیپیدی است. هنگامی که در یک keto رژیم غذایی یکی از نیاز به مانیتور خون گزارش به طور منظم.
پس از یک keto رژیم غذایی اختلال در تعادل مواد مغذی وجود دارد مطالعات نشان می دهد خطر عدم تعادل هورمونی تیروئید اختلال بی نظمی های قاعدگی و یا یبوست به طور عمده به دلیل کمبود فیبر.

در هر دو Keto و سرخپوشان رژیم غذایی محدودیت در انواع سبزیجات و غلات سبوس لوبیا و حبوبات است که به احتمال زیاد منجر به کمبود نه تنها شفا ضروری و آنتی اکسیدان ها اما همچنین تضعیف سیستم ایمنی بدن.

برای بسیاری از مردم این رژیم غذایی نیاز شدید تغییر از قبلی عادات غذا خوردن. هر دو رژیم غذایی پایدار نیست رژیم های غذایی و اختلال در تعادل مواد مغذی.

دکتر / متخصص تغذیه مشاوره توصیه می شود قبل از تغییر یک برنامه رژیم غذایی به خصوص برای کسانی که با هر گونه وضعیت پزشکی مانند دیابت و فشار خون بالا و بیماری های قلبی و یا رنج می برند از هر گونه بیماری جدی.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>