صدمات به عنوان فرصت

آسیب اتفاق می افتد به همه ورزشکاران است. بهترین آنهایی که استفاده از آسیب به بازگشت به ورزش مشخصه و سریع تر و قوی تر از آنها قبل از آنها صدمه دیده است. کار ما این است که برای کمک به آنها را انجام دهد. در اینجا این است که چگونه ما وکیل ما زخمی ورزشی رزمندگان.

  1. بیایید پیدا کردن علت. اکثر صدمات شروع با یک روان خطا: داشتن سر خود را در بازی و یا حواس پرتی است که منجر به ساخت یک تصمیم ضعیف. بیایید فکر می کنم که از طریق با هم و پیدا کردن هر دو خارجی و در داخل سر حواس او را پرت. آموزش آموزش تکنیک های که کمک به ورزشکار توسعه صمیمی درک از تناسب اندام خود را و عملکرد ما می تواند یک تفاوت بزرگ. وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای انجام این کار از آسیب بازیابی پنجره. فکر می کنم ریاضت نفس آموزش تمرکز حواس و دیگر ابزار.

  2. تشخیص و درمان: صدمات کوچک اغلب آشکار بزرگتر اساسی مشکلات مزمن در حالی که عظیم صدمات اغلب منجر صرفا به درمان از سازه های مهم نادیده گرفتن کوچک اما مهم مشکلات. وجود دارد محققین و فوق العاده بازرسان در ارتوپدی و همچنین Mri و فوق العاده با کیفیت بالا Mri—ترکیب بهترین از این است که شروع درمان. پس از آن ما با استفاده از آخرین تکنیک درمان برای بازگرداندن آناتومی نرمال. این تنها راه برای بازگشت به ورزش خود را(بازدید کنندگان) بهتر از قبل از شما بودند آسیب خود را. اجازه ندهید دستورالعمل بیمه حد شما و یا گزینه های درمان خود را. در حالی که شما ممکن است همیشه نمی شود قادر به پرداخت هزینه بهترین مراقبت شما حداقل می توانید پیدا کردن آنچه در آن است.

  3. ساختمان نوتوانی تیم: بهترین ورزشکاران حرفه ای خود فراگیر با سطح مربیان فیزیکی درمانگران و متخصصان تغذیه و مربیان است. شما می توانید بیش از حد. اگر شما پول خود را صرف آنها را استخدام. اگر شما لازم نیست که بودجه آنها دسترسی آنلاین در ترکیب با پزشک خود راهنمایی. کلید این است که به یک تا دو ساعت در روز (حداقل) بازسازی تناسب اندام خود را پلت فرم و با تمرکز بر کل سلامت بدن و تناسب اندام است. چگونه هوشمندانه شما را انتخاب کنید برنامه های آموزشی خود را تعیین نتیجه. اگر شما زانو شده است عمل در استراتژی مانند استفاده از خوب پا دوچرخه برای عبور قطار یک استخر به راه رفتن و دویدن دور یک کلاس یوگا خود را برای بهبود انعطاف پذیری و پیلاتیز (برای آموزش همه چیز) اغلب می تواند آغاز شده و روز بعد از عمل جراحی (آب درمانی بستگی زخم خود را پوشش و جراح راهنمایی). شما سزاوار همان سطح از تجربه و تخصص به عنوان هر نرم افزار ورزشکار…و شما می توانید آن را اگر شما می توانید زمان. بنابراین اجازه دهید بحث در مورد زمان.

  4. زمان همیشه در دسترس است. بله همه ما ساعات طولانی کار و پیدا کردن آن سخت به جا در قرار ملاقات بیشتر و یا فعالیت. اما در روز بلافاصله پس از عمل جراحی و یا آسیب اغلب وجود دارد برخی از زمان برای دریافت برنامه جدید در محل. پس از آن اگر شما یک زن و شوهر از ساعت—رفتن به PT و تناسب اندام مربی. هیچ چیز جایگزین دست در درمان و راهنمایی. استفاده از هر دو یک درمانگر فیزیکی و یک مربی تناسب اندام. اگر شما می توانید کار خود را با تیم طراحی صندلی تمرینات استفاده از میز ایستاده را روی پله ها و آسانسور قرار داده و دست کوچک وزن در میز کار خود را انجام گوساله را افزایش می دهد در حالی که ایستاده… لیست در می رود. تقسیم ناهار خود را به 75% ورزش و 25% ، قرار دادن یک توپ ورزش در گاراژ خود را و یا خانه راهرو. در 10 دقیقه شکمی بحران لحظه ای که شما در خانه می رسند. چرخش بر روی یک دوچرخه ثابت. 10 پیدا کردن راه هایی برای ورزش برای 5 تا 10 دقیقه و انجام آن در طول روز است. فقط آن را نگه دارید خلاق و نگه داشتن در حال حرکت است.

  5. تغذیه: سوئیچ به آب است. بله ما می دانیم که وجود دارد بحث در مورد چه مقدار آب نیاز بدن از نظر فیزیولوژیکی. اما این بحث نتواند نقطه. شستن داخل خود را با آب به عنوان اغلب به عنوان شما دستان خود را بشویید. استفاده از آب به عنوان شما بروید به نوشیدنی. همیشه نوشیدن یک لیوان آب قبل و بعد از هر نوشیدنی الکلی. آب عاری از کالری و روانی پاک کردن. دنبال مایکل پولان مشاوره: خوردن به صورت محلی و عمدتا گیاهان و نه بیش از حد. تنظیم وزن و تناسب اندام به اهداف و استفاده از طیف گسترده ای از تغذیه مشاوران آنلاین و یا در فرد برای نظارت بر موفقیت شما.

  6. تبدیل شدن به یک بیمار برای زندگی است. زمانی که من ارتباط خوبی با بیمار آنها بازگشت به طور منظم برای به روز رسانی ارزیابی درمان های مدرن و مشاوره تناسب اندام. این در خدمت اهداف مختلف. اول من می خواهم به می دانم که اگر من روش یا ایمپلنت کار می کرد—نه فقط برای امسال بلکه برای هر سال پس از آن. اگر آنها نمی, بازگشت یا بازگشت من دنبال پرسشنامه, چگونه من می دانم چه کار می کند و آنچه را نمی کند و چگونه آن را بهبود بخشد ؟ دوم اینکه ما در یک سن قابل توجه با استفاده از عوامل رشد و جذب سلول های بنیادی به منظور بهبود زیست شناسی مجروح بافت. هر سال ما در حال گرفتن بسیار بهتر است که در نهایت ما باید تزریق درمان است که جلوگیری از ابتلا به آرتروز پس از بسیاری از صدمات. تنها در صورتی که بیماران مبتلا به بازگشت می تواند به من دستور آنها را در آنچه که جدید و مناسب برای بدن خود را. ما طراحی آزمایشات (دیدن StoneFit) برای دیدن چگونه یک بیمار تناسب اندام برنامه در جریان است. هیچ کس نباید قادر به عبور از این آزمون طراحی شده است به فاش کردن هر چه و کار نمی کند در هر فرد است. همه ما نقاط ضعف.

بیشتر از آنچه که من به عنوان یک جراح ارتوپدی است و مربی مردم است. این رضایت بزرگ است که در کمک به آنها را بیش از انتظارات خود را.

و حدس بزنید چه ؟ شما حتی نمی باید به مجروح برای قرار دادن این برنامه در محل.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im