اگر شما می خواهید شاد باشید و خود را در آغوش درد

توسط Thich Nhat Hanh

هر کسی که می داند عمل تمرکز حواس می داند که آنها را به رفتن به خانه به حال. هنگامی که شما انجام این کار دو چیز اتفاق می افتد. شما ممکن است پیدا کردن وجود دارد بسیاری از شرایط شادی در دسترس حق در اینجا و در حال حاضر. هنگامی که شما تنفس می کنید و ذهن خود را خانه خود را به بدن شما در حال تاسیس در لحظه حاضر است. شما پیدا کنید که بسیاری از طراوت و شفا عناصر موجود در حال حاضر است. نیز وجود دارد بسیاری از شرایط شادی در دسترس در حال حاضر.

که با آگاهی از آن آسان است برای ایجاد یک احساس شادی و خوشبختی است. شما می توانید این کار را به منظور تغذیه خود را با شادی و سرور. اما گاهی اوقات هنگامی که شما به بازگشت به زمان حال شما ممکن است روبرو می شوند درد هیجانی است که در درون شما است. همه ما احساسات دردناک و یا احساسات است که آشکار از زمان به زمان. اما زمانی که آن را شروع به آشکار شما نمی خواهید به وجود دارد بنابراین شما سعی می کنید به فرار تظاهر آن وجود ندارد. بنابراین هیچ کس وجود دارد به نگاه پس از احساس دردناک. حتی اگر زمان حال غیر قابل تحمل است, آن است که هنوز ما تنها شانس برای انجام کاری به منظور آرام کردن درد پایین و به آن تبدیل شده است. اما اکثر مردم نمی باشد چرا که آنها می ترسند که زمانی که آنها به خانه می آیند به خود و احساس درد در داخل آنها ممکن است غرق شود با درد و رنج است. است که چرا آنها فرار. و یا دیگری که ما فرار به گذشته و یا آینده به امید فراموش کردن در حالی که تنها زمان حال واقعی است.

بسیاری از افراد نیز سعی در سرپوش گذاشتن بر درد و رنج در داخل توسط عمل از مصرف است. ما به عنوان خوانده شده مجلات و تماشای تلویزیون پیدا کردن چیزی برای خوردن گوش دادن به موسیقی و یا انتخاب کنید تا گوشی به صحبت. ما امیدواریم که با انجام این چیزهایی که ما لازم نیست که برای مقابله با درد و رنج در ما. و ما اجازه می دهد که درد به همچنان به رشد در ایالات متحده است. تمرین تمرکز حواس کمک می کند تا ما را به رفتن به خانه به این لحظه به طوری که ما می توانیم درک درد و رنج و پیدا کردن یک راه برای آرام کردن آن و تبدیل آن. پس, دفعه بعد شما در پیدا کردن در حال حاضر لحظه ای خوشایند نیست فراموش نمی کنم که در حال اجرا به دور از آن بهترین راه است. آن را ممکن است یک شانس برای ماندن در لحظه و نگاه عمیق به طبیعت از درد و رنج خود را.

اگر شما می دانید چگونه به تمرین فکر تنفس یا راه رفتن فکر شما می تواند تولید انرژی از تمرکز حواس است. این کمک خواهد کرد که شما به اندازه کافی قوی به تشخیص درد و آن را در آغوش نرمی است. در چند دقیقه, شما می توانید آرام آن را. اگر وجود دارد دیگر پزشکان تمرین با شما, شما می توانید سود از انرژی خود را از تمرکز حواس و شفقت است.

تماس گرفتن با درد و رنج به ارمغان می آورد در مورد درک از درد و رنج و انرژی از شفقت. این قدرت به درمان شما و افرادی که اتفاق می افتد در اطراف شما در زمان. و اگر وجود دارد یک گروه از مردم تمرین هم آغوش رنج با حساسیت آنها را به تجربه یک انرژی جمعی از شفقت. زمانی که آنها رنج می برند کمتر آنها در یک وضعیت برای کمک به افراد دیگر همان را انجام دهید.

Ahimsa اعتماد, نمایندگی Thich Nhat Hanh, ارائه می دهد مذاکرات خلوت و مدیتیشن با تمرکز حواس تمرین; در طول مستند هفتگی جلسات آنلاین توسط Dharmacharya Shantum ست. تماس 8860694315.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>