چگونه به مقابله با هیئت مدیره امتحان ترس ؟

پس از تابلوهای در حال رفتن است و موجی از تنش و استرس در میان کلاس 10هفتم و 12th دانش آموزان و خانواده های مربوطه خود را به عنوان به خوبی. اما چرا مردم آنقدر دیوانه در مورد تخته ؟ منظورم این است که در حال درست مثل دیگر عادی امتحان پس چرا که فشار غیر ضروری مردم?

فشار ایجاد شده توسط جامعه ما می شود ناخودآگاه القا در بچه ها و آنها خیلی می ترسم حتی قبل از اقدام به دادن بهترین خود را به دلیل آنها فکر می کنند که این تخته مانند یک حرفه ای changer برای آنها و این می تواند زندگی خود را پایین و یا بالا.

اما اجازه دهید من به شما بگویم بچه های این انجمن خواهد نه تعریف شخصیت واقعی خود را. صرف نظر از نتایج خود را, شما هنوز هم یک فرد خوب که شایسته است همه چیز خوب است که شما را دچار زودی در زندگی خود را. بنابراین اجازه ندهید که نتایج حاصل از تابلوهای خود را به شما تاثیر می گذارد ذهنی و یا عاطفی. این فقط یک امتحان است.

بنابراین من به شما بگویم که برخی از نکات باقی می ماند کمی استرس رایگان در طول امتحان خود را در زمان!!

3 نکاتی برای باقی می ماند استرس رایگان در طول امتحانات

  • صحبت کردن با مردم در مورد چگونه شما احساس می کنید

یا صحبت کردن با یک فرد سالمند که رفته از این طریق ‘تخته فاز’ و از آنها بخواهید چگونگی آنها باقی مانده است آرام در طول این دوره و یا صحبت کردن با دوستان خود را در مورد آنچه انجام می دهند باقی می ماند و استرس رایگان.

زمانی که افرادی که رفته اند از طریق این فاز و یا کسانی که در حال رفتن را از طریق آن در حال حاضر به اشتراک گذاری تجربیات شخصی خود را از آن احساس آرامش و احساس می کنیم که ما به تنهایی نیست اما در این با هم!!

  • موسیقی و یا طبیعت درمانی

هر زمان که شما احساس استرس نه تنها در طول امتحانات خود را, اما در هر نقطه در زندگی خود سعی کنید گوش دادن به برخی از موسیقی آرامش بخش و یا یک پیاده روی در طبیعت است.

و اگر موسیقی و طبیعت با هم ترکیب و سپس شما تجربه فوری اثر آرام بخش در ذهن, بدن و روح خود را. فقط سعی کنید آن را در زمان آینده و شما می دانید آنچه که من واقعا می خواهید برای انتقال!!

  • تفکر برای صلح درونی,

معمولا زمانی که ما خارجی است آب و همه ناراحت می کند و ما تاکید کرد: ما باید واقعیت-بررسی درونی ما آب و هوا با نام مستعار ذهن ما است. زیرا این ذهن ما است که تحت تاثیر قرار می شود برای اولین بار می فرستد و تمام کسانی که احساسی تاکید کرد تا سیگنال به قلب است که باعث می شود ما سوال خود ما ارزش است.

بنابراین در شرایطی مانند این اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که یک نفس عمیق بکشید و فقط تمرکز بر روی نفس خود را به جای تمرکز بر 100 مشکلات مختلف است که قضاوت خود را ابر.

پس از تنفس عمیق شروع به مراقبه با بازی یک ‘Om سرود’ در پس زمینه برای سریع تر درمان است. و پس از آن آدرس تمام مشکلات خود را و احساسات خود را در درون خود و سعی کنید به آن را حل کند عملا یکی یکی.

انجام این مراحل را امتحان کنید به آرام باقی می ماند و تشکیل شده در طول امتحانات خود را و اجازه دهید من می دانم اگر وجود دارد هر گونه راهنمایی که شما تمرین به نگه داشتن خود را در صلح خود را در طول شرایط استرس زا?

بهترین کودکان و نوجوانان شما می توانید آن را انجام دهید!! فقط اجازه ندهید که نتایج شما تاثیر می گذارد. آن را فقط به یکی دیگر عادی امتحان!! رفتن سنگ این امتحانات!!

تا آن زمان زنده مثبت و خوشحالی!!

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im