COVID 19 مستند – 9 راه برای رشد در قرنطینه!

در حالی که جهان در حال مبارزه با یک جنگ در برابر رمان Coronavirus افرادی که در خانه نشسته زیر یک مستند در حال مبارزه با نوع دیگری از جنگ در درون خود است. این جنگ است که از ترس و عدم اطمینان وحشت و اضطراب و تنهایی و حتی افسردگی برای برخی از.

به عنوان یک شفا دهنده انرژی مراقبه متخصص و درونی خود تحول متخصص – مشاور من شده اند با گرفتن تماس های بسیاری از افرادی که احساس clueless در اضطراب و تخلیه احساسی فکر کردن که چگونه آنها را مدیریت خواهد کرد زندگی خود را پس از مستند است و حتی در حال حاضر به عنوان این است که یک تغییر کامل زندگی برای بسیاری از. وجود اضطراب است که در حال رشد است و با گذشت هر روز و مردم بودند که رفتن را از طریق یک فاز کم; این وضعیت تنها تشدید بیماری است.

من احساس می کنم که نیاز به مدیریت سلامت روان تر خواهد بود در حال حاضر از آن بود که قبلا نیز به دلیل ثابت اطلاعات است که در حال تغذیه از طریق رسانه ها و رسانه های اجتماعی آن را به عنوان افزایش مسائل مربوط به سلامت روان. علائم خفیف در حال گذار به سوی شدید; مردم در حال گرفتن به طور فزاینده ای نگران برخی از آنها حتی داشتن خوابی و یا از دست دادن اشتها به دلیل ثابت نگرانی و ترس از آینده است که منجر به حملات هراس.

یک مورد اخیر وجود دارد در دهلی نو که در آن 23 ساله مظنون به آلوده شدن از Coronavirus درگذشت و پس از او شروع به پریدن کرد طبقه هفتم Safdarjung بیمارستان. در حالی که این تنها حادثه این حادثه ناگوار به ما می گوید که چگونه این رمان Coronavirus است تأثیر سلامت روانی افراد و نیاز به توجه و مردم را آگاه از مسائل مربوط به سلامت روان است که آنها ممکن است در مواجهه با این حال هیچ کس به صحبت کردن و یا نمی دانید که چگونه برای رسیدگی به آن بسیار نیاز به ساعت.

در حالی که پزشکان و پزشکان و دانشمندان در حال تلاش برای پیدا کردن یک درمان برای Coronavirus; دولت در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای مدیریت زیان های اقتصادی – که هر دو به همان اندازه مهم است – اما آن نیز مهم است برای پیدا کردن راه هایی برای مدیریت سلامت روانی مردم – کسانی که دوره نقاهت بعد از ویروس کسانی که تحت انزوا شده اند و یا قرنطینه برای اینکه مشکوک به حامل یا آلوده و همچنین برای کسانی که تحت مستند اجتماعی زیر فاصله خود را در خانه های مربوطه به عنوان یک اقدام احتیاطی.

بیایید نگاهی به برخی از راه های که در آن ما می توانید نگه دارید تا با مستند و اجتماعی فاصله با یک ذهن مثبت –

1. اجتماعی فاصله معنا نیست که فاصله عاطفی – اجتماعی در حالی که فاصله به عنوان یک دستور است که به دنبال همه – این به آن معنا نیست که شما نمی تواند رسیدن به مردم – استفاده از تکنولوژی برای رسیدن – اگر شما احساس افسرده و یا مضطرب – صحبت کردن با دوستان یا خانواده و یا حتی یک مشاور برای به دست آوردن مثبت و وضوح در ذهن خود را.

2. حفظ روال – ایجاد یک روال برای خودتان است که شما می توانید در هر روز است. ایجاد یک روال است که مناسب شما و خانواده بهترین با این حال اطمینان حاصل شود که شما انعطاف پذیر هستند و همچنین در روال. قبول این واقعیت است که وجود خواهد داشت به روز هنگامی که شما ممکن است احساس مانند انجام هر کاری و نه ممکن است بخواهید به دنبال معمول – در صورتی اتفاق می افتد که خود را یک روز به طوری که روز بعد به شما بازگشت به روال خود را.

3. غذا خوردن سالم – این یک منطقه که ممکن است نیاز به توجه بیشتر در حال حاضر که من می دانم بسیاری از مردم که توسل به خوردن تنقلات ناسالم و یا مواد غذایی به ویژه هنگامی که آنها احساس بی حوصله. آگاه از آنچه شما به غذا خوردن; در واقع این زمانی است که شما می توانید خود را سم زدایی بدن با خوردن سالم و ساخت یک تلاش آگاهانه به میان وعده در فرد زمانبندی.

4. حرکت بدن خود را کمی اضافی – ورزش و یا در نظر گرفتن یک پیاده روی در داخل خانه خود و یا انجام یوگا بسیار ضروری در این زمان. هر نوع از ورزش کمک می کند تا در کاهش هورمون استرس یا کورتیزول و تحریک تولید اندورفین که کمک می کند تا در آرامش و افزایش خلق و خوی.

5. محدود کردن رسانه ها در زمان در حالی که شما می خواهید به نگه داشتن خود را به روز با آخرین اخبار و همه چیز است که اتفاق می افتد در سراسر جهان مهم است که به نگه داشتن یک مدت ثابت چقدر اخبار و اطلاعات شما نیاز به گوش دادن به. به دنبال اطلاعات و اخبار تنها در زمان های خاصی از روز یک بار و یا دو بار و نه بیشتر.

6. نمی شود بیش از حد سخت بر خود – وضعیت کنونی تبدیل شده است بسیار سخت و طاقت فرسا برای برخی از مردم و در تلاش برای نگه داشتن همه چیز تحت کنترل آنها در حال تبدیل شدن بیشتر استرس و اضطراب است. انعطاف پذیر بودن و سازگار به شرایط فعلی این است که آنچه مورد نیاز است که بدان معنی است که سعی کنید به کنترل همه یا همه چیز است که اتفاق می افتد.

7. ممنون و سپاسگزار –به دنبال در سمت روشن از هر وضعیت دشوار است که گاهی اوقات پاسخ به تمام نگرانی است. سپاسگزار بودن برای همه است که شما و قدردانی از چیزهای خوبی که در وضعیت کنونی به ارمغان آورده است می تواند به شما کمک کند تبدیل شدن آرام و در حال توسعه اعتقاد به این که چیزی خوب خواهد آمد برای خروج از این وضعیت است. این می تواند کمک به شما در تقویت ذهن و مثبت باقی می ماند به عنوان هر وضعیت دشوار به پایان می رسد.

8. یادگیری چیزی جدید – وقت خود را صرف سازنده با یادگیری یک مهارت جدید را که شما می توانید انجام دهید از صفحه اصلی می توان آن را یک زبان جدید و یا یک آلت موسیقی یا هر چیزی که شما تا به حال شده است که مایل به انجام اما فقط می توانم پیدا کردن زمان. در حال حاضر زمان که در آن شما می توانید خود را تیز دیدم و آماده شدن برای بازگشت به خود و زندگی به طور منظم با قدرت بیشتر و شور و شوق یک بار مستند برداشته شده است و وجود دارد نه تهدید coronavirus.

9. مدیتیشن – مدیتیشن یک ورزش عالی برای ذهن خود را و انجام آن به طور منظم کمک خواهد کرد که شما را به بادبان را از طریق هر وضعیت دشوار را با سهولت. را مراقبه بخشی از روال خود را فقط مانند ورزش و خودتان ببینید که چگونه آن را به شما یک نسخه بهتر از خودتان است.

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im