ضرب و شتم مستند بلوز با سنگر تمرینات

جنگ جهانی دوم برجسته منحصر به فرد با مشکل مواجه شدند. برای سربازان که صرف مدت طولانی در ترانشه و یا به عنوان زندانیان جنگی یکی از چالش هایی بود که چگونه برای حفظ تناسب در سه پا شش پا و سنگر و یا یک اطاقک به ویژه با مدت زمان بسیار محدود در دست یکی برای تمرین. مشکل: No space; هیچ زمان. چگونه می توان در حفظ مناسب است ؟

در اوایل دهه پنجاه نیروی هوایی سلطنتی کانادا راه اندازی یک سلول خاص با دستور از طراحی جامع ورزش رژیم برای بالاترین سطح از آمادگی جسمانی در حداقل زمان و حداقل فضا. برای شروع برنامه با هدف RCAF خلبانان یک سوم از آنها در نظر گرفته نشده مناسب برای پرواز در زمان.

لایحه دولت که مسئول توسعه رژیم نمیفهمد که مدت طولانی از تمرینات نه لزوما ترجمه برای به حداکثر رساندن مصرف اکسیژن به بدن است. او به این نتیجه رسیدند که شدت تمرینات بود و مهم تر از طول تمرینات است.

او توسعه مجموعه ای از پنج تمرینات اساسی برای مردان, نام 5BX – چهار تمرین برای بهبود انعطاف پذیری و قدرت عضلات همراه با استاتیک دویدن به عنوان پنجمین ورزش.

تمرینات مورد نیاز مطلقا هیچ سالن بدون تجهیزات و متعلقات و می تواند انجام شده در 6 x 3′ فضا با صرف 11 دقیقه در روز است. یکی آغاز شده و در مطلق پایین درجه بندی شدت و به تدریج مشغول به کار در یک راه. برای مثال در آغاز به نام Level-I D – D (منفی) یکی هم 2 مجموعه از ورزش 1, 3 ورزش 2, 4 ورزش 3 و 2 از تمرین 4 در مجموع از پنج دقیقه در ترکیب با 100 استاتیک جهش بیش از شش دقیقه به. یکی این کار را برای 4 تا 6 روز و پس از آن فارغ التحصیل شد و به سطح D که شامل 3, 4, 5 و 3 مجموعه از چهار تمرین همراه با 145 استاتیک جهش در همان span 11 دقیقه. یکی آن را نگه داشته تا برای 4-6 روز دوباره و پس از آن فارغ التحصیل شد و به سطح D+ وقتی شمارش از تمرینات افزایش دوباره به تدریج اما زمان باقی مانده و سپس به سطح C-C و C+ و سپس B-B و B+ و سپس A-A و A+. پس از این یکی منتقل شده به سطح دوم و دوباره بالا رفت و از D – تمام راه را به A+ و سپس سطح III و پس از آن سطح چهارم سطح V و در نهایت سطح ششم که تعداد تمرینات را در همان زمان و در نتیجه شدت تمرینات افزایش یافته است تا حد زیادی.

یکی به تدریج پیشرفت تا سطح مشخص شده برای توجه به سن و سطح تناسب اندام مورد نظر. معمولا طول می کشد به طور متوسط شش ماه – و شما قرار نیست به جست و خیز یک روز تا آن زمان – برای رسیدن به شما توصیه می شود سطح. اما هنگامی که شما در رسیدن به سطح مشخص شده حتی اگر شما پایین آوردن فرکانس از تمرینات به سه بار در هفته شما می تواند به حفظ سطح خود را از تناسب اندام در حال حاضر به دست آورد. تناسب اندام به دست آورد شامل بهینه سازی وزن یکی از استقامت و عضلات. آن را به ارمغان آورد و در شکم خود را بیش از حد.

شما قرار نیست به جست و خیز هر یک از سطوح و نه شما قرار بود بی تاب و پرش سطوح حتی اگر شما پیدا کردن شما قادر به انجام به خوبی فراتر از سطح فعلی است. شما در حال انتظار برای خواندن مقدمه به تمرینات با دقت قبل از شروع تمرین.

در دوره به دلیل دیگر رژیم از ده ورزش برای زنان – XBX – توسعه داده شد.

آن را به زودی متوجه باشند که با مشکل مواجه سربازان نیز با مشکل مواجه ساکنان شهرستان یعنی هیچ فضا و زمان برای تمرینات با توجه به سرعت زندگی و کوچک آپارتمان اکثر مردم در زندگی در شهرها است. این بود که در حدود سال 1961 کل مجموعه ای از تمرینات او منتشر شد توسط پنگوئن با تصاویر. در حال حاضر تمرینات آنلاین در دسترس هستند: http://fit450.com/HTML/5BX%20Chart%206.pdf

من شروع به استفاده از این برنامه در حدود سال 1990 و باید بیشتر یا کمتر نگه داشته تا با این رژیم در تمام این سال ها به جز ساخت برخی از کمک هزینه برای من بد زانو. اتفاقا کسانی که نمی توانند انجام فشرده استاتیک آهسته دویدن, رژیم اجازه می دهد تا برای دیگر پیاده روی (20 تا 40 دقیقه). من یک دیابتی تمرینات کمک همه بیشتر.

وقتی که من ارسال برنامه های تحصیلات تکمیلی صندلی در IIM Ahmedabad در 1999-2001 من به شدت توصیه می شود و تمرینات در دسترس به تمام دانشجویان MBA در موسسه. بسیاری از دانش آموزان ساخته شده است که تمرینات خود را در راه زندگی ادامه با تشکر من به این روز برای داشتن معرفی آنها به تمرینات.

در حال حاضر با کرونا ویروس بلندی زیادی در زندگی ما, ما همه تحت مستند. البته زمان است که به سختی در تامین کوتاه مدت ما به عنوان روز پیش با هیچ چیزی برای انجام. اما کسانی که زندگی در شهرها در حال رفتن به پیدا کردن آن دشوار است برای رفتن بر روی پیاده روی خود را و رفتن و ورزشگاه. بنابراین کانادا نیروی هوایی سلطنتی تمرینات می تواند در عین حال برای نجات شما آمده! آیا آن را امتحان کنید. فقط نوع 5BX یا XBX در گوگل و شما آماده برای رفتن…

و آنچه قابل توجه در مورد هنگ است که هنگامی که شما شروع و نگه دارید تا رژیم برای چند ماه شما شروع به مانند چگونه شما احساس می کنید و می داند که شما ممکن است در حال توسعه یک عادت خواهد شد که شما در جا خوب ایستاده در سال به آمده!

این می تواند در عین حال به سمت تلنگر از COVID-19 برای ما!

اما ترفند این است برای شروع از امروز نه فردا!

سلب مسئولیت : دیدگاه های مطرح شده در بالا هستند خود نویسنده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>